Koalicja Samorządowa OK Samorząd.
Reklama [A] - E-CHO
Reklama [B] - Kancelaria Adwokacka
MK KOSMETOLOG
Podpowiadamy, jak skutecznie prowadzić bloga firmowego. Poznaj nasze wskazówki!

Blog firmowy jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod na utrzymywanie relacji z Klientem.

Rozsądnie prowadzony będzie też narzędziem marketingowym, które wspiera pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Nie wiesz w jak budować własny i przede wszystkim skuteczny content? Za chwilę otrzymasz od nas kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Twojej firmie zaistnieć w internecie.

Poznaj kilka najważniejszych zalet regularnego blogowania

Na samym początku warto sobie odpowiedzieć na pytanie, jakie są zalety prowadzenia bloga firmowego. Jest ich co najmniej kilka. Dziennik internetowy to świetne miejsce na przedstawienie nie tylko siebie, ale także swojego asortymentu. Wyobraź sobie sytuację, w której na chwilę zostajesz Klientem i trafiasz na własną stronę. Wahasz się. Nie wiesz, czy dokonanie na niej zakupu będzie najlepszym rozwiązaniem. To całkowicie normalne. Takie uczucia towarzyszą niemalże każdemu podczas wstępnego badania. Blog firmowy jest zakładką rozwiewającą wszelkie wątpliwości. Za jego pomocą możemy zarówno zyskać, jak i stracić masę potencjalnych Klientów.

Przyciągnięcie uwagi Klientów nie jest jednak jedyną funkcją bloga firmowego. Jest to także narzędzie, które prowadzone w sposób prawidłowy, wspiera
pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Taką usługę znajdziemy w ofercie agencji SEO InPozycjonowanie. Aby trafić na szczyt listy indeksowania w swojej dziedzinie należy poczynić bardzo dużo kroków, a podstawowym jest regularne publikowanie treści w ramach własnego dziennika internetowego. Google lubi wspierać często aktualizowane witryny, a nasycenie bloga w wybrane słowa kluczowe sprawi, że zawsze będziemy priorytetowym wyborem dla każdego internauty poszukującego rozwiązań w reprezentowanej przez nas dziedzinie.

Storytelling, czyli klucz do serca potencjalnego Klienta

Skoro wiadomo już, że regularnie prowadzony blog firmowy jest narzędziem wspierającym skuteczne pozycjonowanie stron, warto także zdobyć informacje, jakie treści muszą się na nim pojawiać. W ostatnich latach niezwykle popularnym trendem stał się storytelling, czyli w wolnym tłumaczeniu – opowiadanie historii. Wszelkie badania wskazują, że gra na emocjach Klientów bezpośrednio przekłada się na maksymalizowanie zysków sprzedaży. Osoby potencjalnie zainteresowane naszym asortymentem lubią wiedzieć wszystko o marce. Twoja firma to rodzinny biznes przechodzący z rąk do rąk kolejnych pokoleń? Wyroby znajdujące się w Twojej ofercie wspierają lokalne rynki? Umieść taką informację w swoich aktualnościach. Jeśli przedsiębiorstwo zostanie przedstawione w ciekawy sposób możesz mieć pewność, że utkwi w pamięci Klientów.

Stwórz wizerunek eksperta. Twoje treści muszą odpowiadać na pytania Klientów

Storytelling nie może jednak stanowić podstawy wpisów umieszczanych na naszym blogu. Pozostałe treści powinny być napisane tak, aby uwydatniały wszystkie zalety korzystania z usług świadczonych przez Twoją firmę. Swoje produkty przedstawiaj zawsze w jasnym świetle i wskazuj oczywiste sytuacje, w których będą one niezbędne dla potencjalnego Klienta. Warto także na łamach dziennika internetowego odpowiedzieć na wszystkie pytania, które mogą pojawić się w głowie internauty znajdującego się na naszej stronie. Zawartość aktualności musi przekonać Klienta, że wybrał odpowiedni link, a zakup naszych usług spełni jego wszystkie oczekiwania

[mat. partnera / AW]

11-09-2019 Redakcja

Portal eBarlinek.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników portalu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje. Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj komentarz

R EK L A M A

Prosto z galerii

Barlinek, Polska
Reklama [C]
Reklama [C] - GBS BANK
Reklama [D]

Ogłoszenia - dodaj za darmo!

Mieszkania do wynajęcia (66m2) przy ul.1...
Wykonuje usługi w zakresie transportu os...
Wykonujemy usługi w zakresie transportu ...
Reklama [F]
Reklama [F] - MARAL BHP ®

Sondujemy

Wybory Samorządowe 2024. Na kogo oddałabyś/ oddałbyś wój głos?

Zieliński Dariusz
Nawrocki Tomasz
Lewandowska Bernarda
Krzyżanowski Cezary
Reklama [G1]
Reklama [G2]
Reklama [G2] - PROKOP I SYN
Reklama [G4]
Reklama [G5] - promocja
Reklama [G5]
Reklama [G1] - Autopromocja ebarlinek.pl
Reklama [G6]
Reklama [G7] - Autopromocja ebarlinek.pl
Reklama [G7]
Reklama [G8]

Ostatnie komentarze

Firmy

MRS ENGLISH - Język Angielski w małych grupach itp.

MRS ENGLISH - Język Angielski w małych grupach.Klasy 5 - 7, egzamin 8-klasisty, dorośli.

Usługi elektryczne ELEKTRYK

Działamy w branży elektrycznej i monitoringu Wykonujemy: - Instalacje elektryczne - Instalacje fotowoltaiczne - monitoring ...

GEO-INWEST geodeta

wachlarz naszych usług: - Obsługa geodezyjna inwestycji - Tyczenie hali - Tyczenie budynku - sporządzanie map do celów proje...

Najczęściej czytane

Jak pomóc starzejącemu się społeczeństwu?

Jak pomóc starzejącemu się społe...

Statystyki wskazują, że w krajac...

Akcja CBŚP na 1-go Maja. [Aktualizacja 21:20]

Akcja CBŚP na 1-go Maja. [Aktual...

Około godziny 18 na ulicy 1-go M...

XIV Memoriał Edwarda Jancarza - 7 pozycja Zmarzlika

XIV Memoriał Edwarda Jancarza - ...

W niedzielne popołudnie na gorzo...

Postępują prace przy budowie ul. Zielnej

Postępują prace przy budowie ul....

19 maja rozpoczęły się prace zwi...

68 kandydatów do Rady Miasta. Pełna lista.

68 kandydatów do Rady Miasta. Pe...

21 października 2018 roku odbędą...