Blog firmowy jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod na utrzymywanie relacji z Klientem.
Rozsądnie prowadzony będzie też narzędziem marketingowym, które wspiera pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Nie wiesz w jak budować własny i przede wszystkim skuteczny content? Za chwilę otrzymasz od nas kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Twojej firmie zaistnieć w internecie.
Poznaj kilka najważniejszych zalet regularnego blogowania
Na samym początku warto sobie odpowiedzieć na pytanie, jakie są zalety prowadzenia bloga firmowego. Jest ich co najmniej kilka. Dziennik internetowy to świetne miejsce na przedstawienie nie tylko siebie, ale także swojego asortymentu. Wyobraź sobie sytuację, w której na chwilę zostajesz Klientem i trafiasz na własną stronę. Wahasz się. Nie wiesz, czy dokonanie na niej zakupu będzie najlepszym rozwiązaniem. To całkowicie normalne. Takie uczucia towarzyszą niemalże każdemu podczas wstępnego badania. Blog firmowy jest zakładką rozwiewającą wszelkie wątpliwości. Za jego pomocą możemy zarówno zyskać, jak i stracić masę potencjalnych Klientów.
Przyciągnięcie uwagi Klientów nie jest jednak jedyną funkcją bloga firmowego. Jest to także narzędzie, które prowadzone w sposób prawidłowy, wspiera pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Taką usługę znajdziemy w ofercie agencji SEO InPozycjonowanie. Aby trafić na szczyt listy indeksowania w swojej dziedzinie należy poczynić bardzo dużo kroków, a podstawowym jest regularne publikowanie treści w ramach własnego dziennika internetowego. Google lubi wspierać często aktualizowane witryny, a nasycenie bloga w wybrane słowa kluczowe sprawi, że zawsze będziemy priorytetowym wyborem dla każdego internauty poszukującego rozwiązań w reprezentowanej przez nas dziedzinie.
Storytelling, czyli klucz do serca potencjalnego Klienta
Skoro wiadomo już, że regularnie prowadzony blog firmowy jest narzędziem wspierającym skuteczne pozycjonowanie stron, warto także zdobyć informacje, jakie treści muszą się na nim pojawiać. W ostatnich latach niezwykle popularnym trendem stał się storytelling, czyli w wolnym tłumaczeniu – opowiadanie historii. Wszelkie badania wskazują, że gra na emocjach Klientów bezpośrednio przekłada się na maksymalizowanie zysków sprzedaży. Osoby potencjalnie zainteresowane naszym asortymentem lubią wiedzieć wszystko o marce. Twoja firma to rodzinny biznes przechodzący z rąk do rąk kolejnych pokoleń? Wyroby znajdujące się w Twojej ofercie wspierają lokalne rynki? Umieść taką informację w swoich aktualnościach. Jeśli przedsiębiorstwo zostanie przedstawione w ciekawy sposób możesz mieć pewność, że utkwi w pamięci Klientów.
Stwórz wizerunek eksperta. Twoje treści muszą odpowiadać na pytania Klientów
Storytelling nie może jednak stanowić podstawy wpisów umieszczanych na naszym blogu. Pozostałe treści powinny być napisane tak, aby uwydatniały wszystkie zalety korzystania z usług świadczonych przez Twoją firmę. Swoje produkty przedstawiaj zawsze w jasnym świetle i wskazuj oczywiste sytuacje, w których będą one niezbędne dla potencjalnego Klienta. Warto także na łamach dziennika internetowego odpowiedzieć na wszystkie pytania, które mogą pojawić się w głowie internauty znajdującego się na naszej stronie. Zawartość aktualności musi przekonać Klienta, że wybrał odpowiedni link, a zakup naszych usług spełni jego wszystkie oczekiwania
[mat. partnera / AW]
Portal eBarlinek.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników portalu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje. Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
MRS ENGLISH - Język Angielski w małych grupach.Klasy 5 - 7, egzamin 8-klasisty, dorośli.
Działamy w branży elektrycznej i monitoringu Wykonujemy: - Instalacje elektryczne - Instalacje fotowoltaiczne - monitoring ...
wachlarz naszych usług: - Obsługa geodezyjna inwestycji - Tyczenie hali - Tyczenie budynku - sporządzanie map do celów proje...
Dodaj komentarz