Czy mnie widać? - to pytanie, które zadaje sobie każdy przedsiębiorca posiadający stronę internetową.
Niestety, nie zawsze jej prowadzenie czy nawet dysponowanie fanpage'em na Facebooku gwarantuje widzialność oraz ruch na stronie. Jeżeli bowiem nikt nie wie o tym, że Twoja firma istnieje, raczej nie skorzysta z jej usług. Aby użytkownicy Cię zauważyli, konieczne jest podjęcie bardziej zaawansowanych działań. Najskuteczniejsze z nich to SEO i Adwords.
Płatna reklama w Google to gwarancja szybkiego efektu
Twoja firma bazuje na sezonowym biznesie i nie masz zbyt wiele czasu, żeby zachęcić potencjalnych klientów do kupna? Zainwestuj w Google Ads. Efektem wykupienia reklamy będzie niemal natychmiastowa widoczność witryny. Na pewno nie raz widziałeś w wyszukiwarce strony oddzielone od organicznych wyników wyszukiwania, oznaczone dodatkowo słowem „reklama” - to właśnie kampanie Google Ads. Są skierowane do zdecydowanych użytkowników, którzy wiedzą, co chcą kupić i szukają sprecyzowanych ofert w sieci.
Innym przykładem jest sieć reklamowa, przeznaczona dla osób zainteresowanych ogólną tematyką zahaczającą o ofertę albo posiadających profil demograficzny pasujący do założeń reklamodawcy. Tutaj można spotkać grafiki pojawiające się w konkretnych witrynach internetowych albo w aplikacjach na smartfony. Jeśli chcesz, możesz sam wyznaczyć stronę, na której pojawi się Twoja reklama. Jedynym warunkiem jest jej współpraca z Google.
Pozycjonowanie strony: długofalowe działanie, obfity plon
Google Ads to szybki i skuteczny sposób na wypromowanie firmy. Ma jednak pewną wadę: po jakimś czasie reklamy znikają z wyszukiwarki. Jeśli zależy Ci na podziwianiu efektów przez długi czas, warto zdecydować się na pozycjonowanie strony. Ten proces trwa miesiącami, ale za to rezultat pozostaje w internecie, działając na korzyść Twojej firmy. Na początku przeprowadzany jest audyt SEO, dzięki któremu dowiesz się, jak można ulepszyć funkcjonowanie Twojej witryny. Samo pozycjonowanie polega na zdobywaniu wartościowych linków zewnętrznych prowadzących do strony firmowej. Firmy, takie jak Inseo, często do tych działań dołączają jeszcze content marketing, który przez tworzenie unikalnych tekstów zachęca użytkowników do skorzystania z Twojej oferty.
Czy powyższe usługi da się połączyć? Oczywiście! AdWords (obecnie Ads) i SEO doskonale się uzupełniają. Dzięki zastosowaniu ich równocześnie możesz cieszyć się wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania przez cały rok, od czasu do czasu dodatkowo promując krótkotrwałe kampanie czy promocje za pomocą płatnych reklam w Google. Zysk jest nieoceniony: sprawisz, że potencjalny klient natknie się na Twoją ofertę niezależnie od miejsca i czasu.
[Materiał partnera]
Portal eBarlinek.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników portalu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje. Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
MRS ENGLISH - Język Angielski w małych grupach.Klasy 5 - 7, egzamin 8-klasisty, dorośli.
Działamy w branży elektrycznej i monitoringu Wykonujemy: - Instalacje elektryczne - Instalacje fotowoltaiczne - monitoring ...
wachlarz naszych usług: - Obsługa geodezyjna inwestycji - Tyczenie hali - Tyczenie budynku - sporządzanie map do celów proje...
Dodaj komentarz